Storingen

Heeft u spontaan geen centrale verwaminge meer, geen warm water of een ander probleem? Dan staan onze servicemonteurs voor u klaar. Wij adviseren u contact met ons op te nemen zodat onze serviceafdeling uw storing in behandeling kan nemen. Telefonisch kunnen zij wellicht samen met u de storing verhelpen. Lukt dit niet, dan kunnen zij direct een afspraak maken om een monteur langs te sturen. 

Wat kunt u zelf doen?

Belangrijk is dat u eerst zelf kijkt of er een storingscode vermeld wordt. Bij een C.V.-ketel kan dit op de display of thermostaat staan, deze code kan belangrijk zijn. Daarna kunt u kijken of de druk van de C.V.-ketel voldoende is, deze moet tussen de 1,5 en 2,0 bar zijn. Mocht deze te laag zijn dan kunt u de C.V.-ketel bijvullen. Is de druk voldoende, reset dan de C.V.-ketel. Dit kan door middel van een knopje naast de display op de C.V.-ketel. De ketel zal dan opnieuw worden opgestart. Mocht de storing dan nog niet verdwijnen dan is het raadzaam contact met ons op te nemen. 

Terug naar overzicht

Klik op de foto voor een vergroting