Storingen

Heeft u spontaan geen centrale verwarming meer, geen warm water of een ander probleem? Dan staan onze servicemonteurs voor u klaar. Wij adviseren te bellen met ons, zodat onze service afdeling uw klacht in behandeling kan nemen. Telefonisch kunnen zij wellicht samen met u de klacht verhelpen. Lukt dit niet, dan kunnen zij direct een afspraak maken om een monteur langs te sturen.

Wat kunt u zelf doen? 

Belangrijk is dat u eerst kijkt of er een storingscode vermeld wordt. Bij een cv ketel kan dit op de display staan of op de thermostaat. Deze code kan belangrijk zijn. Daarna kunt u kijken of de druk van de cv ketel voldoende is. Deze moet tussen de 1,5 en 2,0 bar zijn. Mocht deze te laag zijn, kunt u uw cv bijvullen. Is deze druk voldoende dan kunt u uw ketel resetten. Vaak is dit een knopje naast de display op de ketel. Uw ketel zal dan opnieuw proberen op te starten. Komt de storing terug, dan is het raadzaam om contact op te nemen.

Terug naar overzicht

Heesmans Installatie Techniek
Brandevoortse Dreef 101
5706 SL  Helmond

T +31 (0)492 66 13 52
info@heesmans.nl

K.v.K.: 17.04.11.38
BTW: NL0043.81.439.B.01
Rabobank: NL04RABO0123818834