Storingen

Heeft u spontaan geen centrale verwarming meer, geen warm water of een ander probleem? Dan staan onze service monteurs voor u klaar. Wij adviseren u te bellen met ons, zodat onze service afdeling uw klacht in behandeling kan nemen. Telefonisch kunnen zij wellicht samen met u de klacht verhelpen. Lukt dit niet, dan kunnen zij direct een afspraak maken om een monteur langs te sturen. U kunt contact opnemen via 0492-661352 of een email sturen naar: service@heesmans.nl

Wat kunt u zelf doen?

Belangrijk is dat u eerst kijkt of er een storingscode vermeld wordt. Bij een C.V.- ketel kan dit op de display staan of op de thermostaat. Deze code kan belangrijk zijn. Daarna kunt u kijken of de druk van de C.V.- ketel voldoende is. Deze moet tussen de 1,5 en 2,0 bar zijn. Mocht deze te laag zijn, kunt u uw C.V.-ketel bijvullen. Is deze druk voldoende dan kunt u uw ketel resetten. Vaak is dit een knopje naast de display op de ketel. Uw ketel zal dan opnieuw proberen op te starten. Komt de storing terug, dan is het raadzaam contact met ons op te nemen. 

Terug naar overzicht